• Kategorie
  • Pierwsza gra Zwierzątka Akademia Mądrego Dziecka

42.90
szt. Do przechowalni
Wysyłka w ciągu 24h
Cena przesyłki 9.99
Odbiór osobisty w siedzibie naszej firmy 0
Paczkomaty InPost 24/7 9.99
Kurier Inpost 9.99
Poczta Polska 10.9
Kurier DPD 11.99
Kurier Inpost Płatność przy odbiorze 13.5
Kurier DPD Płatoność przy Odbiorze 14.9
Zostaw telefon
image

Akademia Mądrego Dziecka. Pierwsza gra. Zwierzątka

Gra oparta jest na bestsellerowej serii książek dla dzieci Akademia Mądrego Dziecka. Wspomaga rozwój intelektualny i poznawczy u dzieci. Mogą w niż grać już dwuletnie dzieci.

Gra ma na celu:

  • naukę nazw kolorów,
  • naukę nazw zwierzątek,
  • naukę kształtów poprzez mowę i dotyk,
  • ćwiczenie zmysłu dotyku,
  • ćwiczenie mięśni dłoni i palców (chwytanie),
  • rozwijanie interakcji społecznych.

Zanim rozpoczniesz z dzieckiem grę, pokaż mu jej elementy i omów nazwy zwierząt (biedronka, rybka, żółw, motyl, kaczuszka) i kolory jakie mają. Porozmawiaj z dzieckiem o figurach i kształtach. Nazwij je i podotykajcie je wspólnie.

Grę można wykorzystać na kila sposobów:

1. Tak jak w instrukcji układanie elementów na zwierzątkach (dzieci 2-3 letnie).

2. Zabawa w zgadywanie: Co jest w worku? (dzieci od 3 roku życia) – dzieci z zamkniętymi oczami dotykają kształty i muszą zgadnąć co to za kształt (zabawa sensoryczna stymulująca zmysł dotyku, utrwalająca nazwy kształtów i figur).

3. Zabawa w zbiory: figury (koła-kwadraty) kolory (czerwone, zielone).

image
image
Bohater inny
Maksymalna liczba graczy 4
Marka Egmont
Materiał Karton
Minimalna liczba graczy 2
Płeć Chłopcy, Dziewczynki
Stan Nowy
Wiek dziecka 2 lata +
Kod producenta 5908215010614
Waga produktu z opakowaniem jednostkowym 0.469
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.