• Śpiąca Królewna Smart Games Gra Logiczna Logiczne

109.90
szt. Do przechowalni
Wysyłka w ciągu 24h
Cena przesyłki 9.99
Odbiór osobisty w siedzibie naszej firmy 0
Paczkomaty InPost 24/7 9.99
Kurier Inpost 9.99
Kurier DPD 11.9
Kurier Inpost 13.5
Kurier DPD 14.9
Zostaw telefon
image

Śpiąca Królewna Gra Logiczna Smart Games

Pewnego razu…

Odkryj magię klasycznej bajki w tej oryginalnej grze logicznej. Czy możesz pomóc rycerzowi dotrzeć do zamku Śpiącej Królewny? A może wolisz samotnie uciec od śpiączki? Spróbuj znaleźć drogę od wejścia do labiryntu do zamku ... nie gubiąc się!

Być może wolałbyś grać jako smok? Wtedy obiekt gry staje się przeciwieństwem! Umieść smoka w labiryncie, aby zablokował wszystkie ścieżki prowadzące do zamku, uniemożliwiając rycerzowi i Śpiącej Królewnie dotarcie do siebie.

  • Wiek gracza: od 3 lat
  • Ilość graczy: 1 osoba
  • Ilość wyzwań: 60

Gra posiada pełną instrukcje w języku polskim

image

JAK GRAĆ?

image

Wybierz wyzwanie. Umieść 4 kawałki labiryntu wewnątrz granicy planszy, tak jak pokazano w wyzwaniu. Każdy kawałek labiryntu ma kwiat z innym kolorem w jednym z rogów, dzięki czemu możesz umieścić go we właściwej pozycji. Umieść zamek na puzzlu z czerwonym kwiatem. Umieść rycerza przy wejściu do labiryntu i Śpiącej Królewnie przy bramie zamku.

image

W połowie wyzwań grasz z rycerzem, w drugiej połowie grasz ze Śpiącą królewną:

  • NIEBIESKA STRZAŁKA (rycerz): znajdź drogę od wejścia do labiryntu do bramy zamku, przesuwając rycerza przez labirynt .
  • ŻÓŁTA STRZAŁKA (Śpiąca królewna): Znajdź ścieżkę od bramy zamku do wejścia do labiryntu, przesuwając Śpiącą królewnę przez labirynt. Nie wolno ci podnosić rycerza ani Śpiącej królewny. Nie mogą oni wspinać się po ścianach.
image
image
image
Certyfikaty, opinie, atesty CE, EN 71
Maksymalna liczba graczy 1
Marka inna
Materiał Inny, Plastik
Minimalna liczba graczy 1
Płeć Chłopcy, Dziewczynki
Stan Nowy
Wiek dziecka 3 lata +
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.