-
Koszyk jest pusty
-
x
-
Koszyk jest pusty
-
x
- Kategorie
-
Gra planszowa Kapitan Nauka Zakodowana wieża Gra na Kodowanie
| Wysyłka w ciągu | 24 godziny |
| Cena przesyłki | 10.9 |
| Zostaw telefon |
Zakodowana wieża. Gra na kodowanie
Pomóżcie czarodziejowi odnaleźć drogę do skarbów, używając sekwencji i algorytmów
„Zakodowana wieża” (5+) to gra kooperacyjna, która wprowadza dzieci w podstawy programowania bez komputera. Gracze współpracują ze sobą i kodują ruchy czarodzieja, by zaplanować trasę do skarbów ukrytych w zamkowej wieży. Z pomocą sekwencji i algorytmów, magicznych drzwi oraz możliwości zmiany układu komnat próbują przechytrzyć duchy i zostać mistrzami kodowania. Rozwijają w ten sposób myślenie logiczne, kreatywność oraz koncentrację na zadaniu. Doskonalą również myślenie strategiczne, omijając pola z duchami oraz wykonując akcje, które przybliżają ich do zwycięstwa.
Trening myślenia logicznego i kreatywności
Gra „Zakodowana wieża” wykorzystuje STEM (ang. Science, Technology, Engineering, Maths), czyli nowe podejście do uczenia się, integrujące nauki ścisłe, nowoczesne technologie, inżynierię oraz matematykę, rozwija zainteresowanie robotyką i programowaniem, a także umiejętności myślenia logicznego, kreatywności, rozwiązywania problemów i skutecznego komunikowania się.
Gracze zdobywają nowe umiejętności dzięki wykorzystaniu naturalnych zdolności, takich jak pomysłowość, chęć eksperymentowania oraz ciekawość świata. Doskonalą przy tym zdolności niezbędne zawodowym programistom, m.in. koncentrację, wytrwałość oraz cierpliwość w poszukiwania rozwiązań.
Rozwój praktycznych umiejętności
Karty kontrastowe malucha (3+ mies.) wspomagają rozwój dziecka w obszarach: spostrzeganie wzrokowe, poznawanie świata, rozwój mowy, koordynacja oko-ręka .
Kapitan Nauka – bawi, rozwija i uczy
Kapitan Nauka to marka, która powstała dzięki rodzicom, poszukującym mądrej, pełnej radości, ale i wymagającej rozrywki dla dzieci.
Kapitan Nauka wspomaga wszechstronny rozwój dzieci poprzez dostarczanie wysokiej jakości gier i zestawów edukacyjnych oraz książek dostosowanych do potrzeb i możliwości najmłodszych od narodzin do 11 roku życia .
Wszystkie materiały zawierają oryginalne, zabawne ilustracje i opracowane są przez ekspertów – psychologów i pedagogów.
Produkty Kapitana Nauki wspierają rozwój kluczowych umiejętności , takich jak koncentracja, spostrzegawczość, pamięć, kreatywność, logiczne myślenie. Pomagają budować więzi i relacje w rodzinie i wśród rówieśników - to propozycja wspólnego spędzania czasu z dala od komputera i smartfonu.
Informacje dotyczące bezpieczeństwa
OSTRZEŻENIE!
Nieodpowiednie dla dzieci poniżej 3. roku życia. Zawiera małe elementy – ryzyko zadławienia.
Zabawka powinna być używana pod nadzorem osoby dorosłej.
Zabawka nie jest przeznaczona dla niemowląt.
Opakowanie nie służy do zabawy.
Pozostałe informacje umieszczone na opakowaniu.
Dane producenta
EDGARD Mariusz Jachimczuk
ul. Belgijska 11
02-511 Warszawa
Poland
wydawnictwo@edgard.pl