-
Zwroty i reklamacje
ZWROTY
Zgodnie z obowiązującym prawem konsument zawierający umowę kupna/sprzedaży na odległość, ma prawo do odstąpienia od Umowy bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia otrzymania przesyłki.
Zasady zwrotu towaru:
-
Wypełnij dokładnie formularz zwrotu i poinformuj nas o zamierzonym odstąpieniu od umowy (masz na to 14 dni od dnia otrzymania przesyłki) wysyłając e- maila na adres: biuro@kubolek.pl
-
Spakuj zwracany produkt do paczki (pamiętaj, by produkty zwracane dokładnie zabezpieczyć przed uszkodzeniem) i dołącz do niej formularz zwrotu (masz na to 14 dni od dnia poinformowania nas o odstąpieniu od umowy).
-
Zaadresuj przesyłkę:
Sklep internetowy Kubolek.pl Tomasz Nowak
Łojki ul. Zielona 2
42-290 Blachownia
- Jeżeli jesteś Konsumentem, jedyny koszt jaki ponosisz - to koszt przesyłki zwrotnej zakupionego towaru.
Zasady zwrotu produktów zakupionych w sklepie internetowym są uregulowane ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827) art. 27. Na jej podstawie, konsumentowi przysługuje prawo zwrotu zakupionego towaru w okresie 14 dni od dnia dostarczenia. Konsument ma prawo zwrotu bez podania przyczyn, według ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość.
Konsument ponosi koszty związane z odesłaniem do magazynu zwracanego produktu. Jeśli korzystanie z towaru było inne niż przeznaczenie charakteru, cech lub funkcjonowania rzeczy konsument odpowiada również za zmniejszenie jej wartości. Elementem składowym produktu jest również jego opakowanie. Kliknij w poniższy link aby pobrać dokument odstąpienia od zakupu. Prosimy o załączanie wypełnionego dokumentu do przesyłki zwrotnej.
REKLAMACJE
W przypadku gdy kupujący zgłosi wadę produktu w ciągu 14 dni od dokonania zakupu sprzedawca zobowiązany jest wymienić rzecz wadliwą na wolną od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla konsumenta.
Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni roboczych z wyjątkiem producentów, którzy zaznaczają dłuższy okres reklamacyjny ( maksymalnie 21 dni roboczych) o czym informujemy klienta w momencie reklamowania produktu.
W celu zgłoszenia reklamacji prosimy o kontakt mailowy - biuro@kubolek.pl lub telefoniczny 725 002 710