- Kategorie
-
Smart Games Wiewiórki Atakują Gra Logiczna 6+





















Wysyłka w ciągu | 24 godziny | ||||||||||||||
Cena przesyłki |
13,90 zł
|
Kod kreskowy | |
EAN | 5907628970263 |
Zostaw telefon |
- Opis
- Parametry
- Informacje dot. bezpieczeństwa
- Opinie i oceny (0)

Smart Games Wiewiórki Atakują Gra Logiczna 6+
Nadchodzi zima, więc czas już robić zapasy! Pomóż wiewiórkom przygotować się do zimy! Czy pomożesz im ukryć żołędzie w norkach znajdujących się pod ziemią ?
"Wiewiórki atakują" to przesuwna gra logiczna z 60 orzechowymi zadaniami o rosnącym poziomie trudności.
Jak grać?
- Celem gry jest przesuwanie puzzli po planszy tak, aby wszystkie orzechy zostały wrzucone do dziupli.
- Zanim rozpoczniesz grę- zwróć uwagę na ułożenie planszy. Dziuple muszą znajdować się dokładnie w takim samym miejscu, jak zostało to pokazane w instrukcji do zadania. (Jeśli umieścisz plansze na wierzchu przezroczystej pokrywy, nie pogubisz orzeszków!)
Wiek gracza: powyżej 6 lat
Ilość graczy: 1 osoba
Ilość wyzwań: 60
Gra świetnie stymuluje umiejętności poznawcze:
- elastyczne myślenie
- rozwiązywanie problemów
- koncentracja
- planowanie
PRZYKŁADOWE ZADANIE:
1. Wybierz zadanie. Następnie umieść puzzle z wiewiórkami na planszy, w taki sposób, jak zostało to pokazane na ilustracji.
- W łatwiejszych zadaniach na planszy będą znajdowały się 2 lub 3 puzzle z wiewiórkami.
W bardziej zaawansowanych zadaniach będziemy używać 4 puzzli z wiewiórkami.
- Umieść orzech przed każdą wiewiórką.
- W niektórych zadaniach będziemy wykorzystywać kwadratowy puzzel z czerwonym kwiatem.
Po ułożeniu tego puzzla nie można zmieniać jego pozycji.

2. Przesuwaj wiewiórki poziomo i pionowo po planszy do gry, pamiętając o następujących zasadach:
- Puzzle powinny ściśle przylegać do planszy.
- Kawałek układanki z czerwonym kwiatem nie może się poruszać i zawsze zakryje jedna z dziupli.
- W każdej dziupli może znajdować się tylko 1 orzech. Po napełnieniu dziupli inne wiewiórki będą mogły poruszać się nad nią bezpiecznie bez utraty orzecha.
- Unikaj upuszczania orzechów zbyt wcześnie w niewłaściwej dziupli! Nie zawsze pierwsza napotkana dziupla jest ta, w której należy umieścić orzech. Zawracaj uwagę na kształt i położenie puzzli.

3. Najkrótsze możliwe rozwiązanie znajduje się na końcu książeczki z instrukcją. Grę należy przechowywać w zamkniętym pudełku, aby uniknąć ryzyka pogubienia części. W zestawie znajduje się jeden zapasowy orzech.





Informacje dotyczące bezpieczeństwa
OSTRZEŻENIE!
Nieodpowiednie dla dzieci poniżej 3. roku życia. Zawiera małe elementy – ryzyko zadławienia.
Zabawka powinna być używana pod nadzorem osoby dorosłej.
Zabawka nie jest przeznaczona dla niemowląt.
Opakowanie nie służy do zabawy.
Pozostałe informacje umieszczone na opakowaniu.
Dane producenta
SMART NV.
Neerveld 14
B-2550 Kontich
Belgium
info@smart.be
- Produkty podobne
i bądź na bieżąco ze wszystkimi promocjami