- Kategorie
-
Śpiąca Królewna Smart Games Gra Logiczna Logiczne


















Wysyłka w ciągu | 24 godziny | ||||||||||||||
Cena przesyłki |
13,90 zł
|
Kod kreskowy | |
EAN | 5907628970775 |
Zostaw telefon |
- Opis
- Parametry
- Informacje dot. bezpieczeństwa
- Opinie i oceny (0)
Śpiąca Królewna Gra Logiczna Smart Games
Pewnego razu…
Odkryj magię klasycznej bajki w tej oryginalnej grze logicznej. Czy możesz pomóc rycerzowi dotrzeć do zamku Śpiącej Królewny? A może wolisz samotnie uciec od śpiączki? Spróbuj znaleźć drogę od wejścia do labiryntu do zamku ... nie gubiąc się!
Być może wolałbyś grać jako smok? Wtedy obiekt gry staje się przeciwieństwem! Umieść smoka w labiryncie, aby zablokował wszystkie ścieżki prowadzące do zamku, uniemożliwiając rycerzowi i Śpiącej Królewnie dotarcie do siebie.
- Wiek gracza: od 3 lat
- Ilość graczy: 1 osoba
- Ilość wyzwań: 60

PRZYKŁADOWE ZADANIE:
Wybierz wyzwanie. Umieść 4 kawałki labiryntu wewnątrz granicy planszy, tak jak pokazano w wyzwaniu
Każdy kawałek labiryntu ma kwiat z innym kolorem w jednym z rogów, dzięki czemu możesz umieścić go we właściwej pozycji. Umieść zamek na puzzlu z czerwonym kwiatem. Umieść rycerza przy wejściu do labiryntu i Śpiącej Królewnie przy bramie zamku.

W połowie wyzwań grasz z rycerzem, w drugiej połowie grasz ze Śpiącą królewną:
- NIEBIESKA STRZAŁKA (rycerz): znajdź drogę od wejścia do labiryntu do bramy zamku, przesuwając rycerza przez labirynt .
- ŻÓŁTA STRZAŁKA (Śpiąca królewna): Znajdź ścieżkę od bramy zamku do wejścia do labiryntu, przesuwając Śpiącą królewnę przez labirynt. Nie wolno ci podnosić rycerza ani Śpiącej królewny. Nie mogą oni wspinać się po ścianach.





Dane producenta
SMART NV.
Neerveld 14
B-2550 Kontich
Belgium
info@smart.be
- Produkty podobne
i bądź na bieżąco ze wszystkimi promocjami