• Kategorie
  • Gra Zręcznościowa Wyścig z jajkiem i łyżką 3+ Janod

67.00
szt. Do przechowalni
Wysyłka w ciągu 24 godziny
Cena przesyłki 13.9
Odbiór osobisty w siedzibie naszej firmy 0
Odbiór osobisty w siedzibie naszej firmy 0
Paczkomaty InPost 24/7 13.9
Kurier Inpost 14.9
Kurier DPD 15.9
Kurier DPD Płatoność przy Odbiorze 16.9
Kurier Inpost Płatność przy odbiorze 16.9
Zostaw telefon

Gra Wyścig z jajkiem i łyżką 3+ Janod

Gra wyścig z jajkami na łyżkach francuskiej marki JANOD to doskonała zabawa dla całej rodziny. Drewniane łyżki mają intensywne kolory uchwytów, które odpowiadają kolorom jajek – te zaś zdobią dodatkowo zabawne miny. Celem gry jest dotarcie do mety, nie upuszczając po drodze jajka, ułożonego na łyżce. To świetna gra zręcznościowa, idealna do zabaw plenerowych, np. na pikniki czy urodzinowe przyjęcia.

Grę zaprojektowano we Francji. Zapakowana jest w ładne kartonowe pudełko. Idealnie nadaje się na prezent.

Zabawki do zabawy na zewnątrz marki Janod zachęcają dziecko do ruchu i aktywności na świeżym powietrzu. Ich wysoka jakość i precyzyjne wykonanie są gwarancją bezpieczeństwa, dzięki czemu maluch może swobodnie rozwijać swoją motorykę – ćwiczyć równowagę, koordynację ruchową, czucie głębokie i dobry kontakt z własnym ciałem. Zabawa na dworze ma ponadto korzystny wpływ na zdrowie i ogólną odporność.

Zabawka rozwija:

  • małą i dużą motorykę
  • umiejętność współpracy i dzielenia się
  • koncentrację
image
image
image
image
Certyfikaty, opinie, atesty:
CE
Czas rozgrywki:
Do 15 minut
Kolor dominujący:
wielokolorowy
Maksymalna liczba graczy:
4
Marka:
Janod
Materiał:
Drewno
Minimalna liczba graczy:
1
Płeć:
Chłopcy, Dziewczynki
Stan:
Nowy
Wiek dziecka:
3 lata +
Wysokość produktu:
18
Szerokość produktu:
14
Głębokość produktu:
5
Kod producenta:
J07729
Nazwa:
Wyścig z jajkiem i łyżką
Waga produktu z opakowaniem jednostkowym:
0.25
Minimalny wiek dziecka:
3
Informacje dot. bezpieczeństwa i zgodności produktu:
Nie nadaje się dla dzieci w wieku poniżej 36 miesięcy
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.